Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2015 18:59 - БЕЗСТРАСТНО !!!
Автор: mara886 Категория: Хоби   
Прочетен: 5487 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 02.10.2015 20:52


 

                      

Нали, помните , какъвто /Ви/  

   е  виртуала ,такъв /Ви/ е..и Реала ..    

   Тъй ,като не обичам пустословието

    И не ми отива ,да  бъда , дива коза,

   да врещя ,и да  рипам  напразно….  

  ще опитам ,да  се обоснова ,и да

  обясня на ,бай пдаскалофф, защо аз ,

 лошата, бясна  кучка  Джулия ,не мога

да Го дишам този “трети син“ Гого..

Бай Петре,

Твоят Гошко е абсолютно слаба ракия, извинявам се за тъпото клише,
но така е

поне  за мен / лош  късмет ,да ме срещне/

След като  казах, и показах ,какъв опит

има една  истинска жена  / на 55 г…

Родена Принцеса ,Майка, Жена ,Другар,

с  разум ,чар ,талант и  характер ,и  с

буен ,огнен темперамент,като камина,

и неУкротима сила на  падащ водопад….

…………..... пауза………………………….
Аз мога ,да съм сладкодумна ,като теб ,

дооо утре  вечер поне ,бай даскалофф….

Но,Бай Петре,  аз не ГО  желая , и знам защо.

За мен, сладките думи са загуба на време,

и както  ,казва моят любим Учител Лао Дзъ:

“красивите думи не са истински, а истинските думи не са  ..красиви “ . край на цитата.

Знам ,че си  изкушен от литература,

митове ,легенди,история и...архитектура

Апропо, аз също, затова се и “срещаме“ тук.

Подобното привлича Подобното ..

Това е Първи Херметичен Принцип/знаеш/

на Хермес Трисмегист /Трижди  Велик/,

който се “пада “ /  познай ….

мой  Духовен Учител и покровител.

Аз съм  типичен Близнак с асцендент Везни,

които пък умират за “Абсолютната Истина “.

Справедливост, и Равновесие , /затова “тук “ се раждат най

многоо адвокати и духовни учители ....

Питай Бай Апостол, какъв е  100% Близнак ,и

защо той  изчезна от моя Екран;)

Време е ,да си оформя  Епилога, че ме

разсейва тази  лирика, и езотерика, сори !!

Когато ,аз се запознах с “твоя Георги “,

вие двамата  едва се познавахте, нали  ?!!

Нищо против, беше ми интересно ,забавно

вълнуващо и  приятно,да бъда сред вас….

Само 30 дни от нашата първа среща

с Георги , оообаче разбрах ...... че той ме мами ,лъже , и

то най професионално/ със страст  !!!! Най грозното,той не намери доблест и сила, просто да се извини !?

Разбира се, не можех ,да поема този товар, и риск по нататък...

Беше обида и подигравка за моя  характер

и  интелект ..Много, скоро след това

“разгадах“ ,че “моя сладкодумчо“ има безброй

имена...и половината ..бяха  ..

нежни..много нежни/ и той се гавреше с
Теб  ,мен, и...всички  останали невинни !!!

Е, идва краят на моето “обяснение “

пред  Страшния  Съд.

Ти ,как би понесъл това ,уважаеми !?

Нямам  повече  въпроси…

Благодаря за вниманието !
Юлия


Съдът се оттегля на  кратко  заседание ;))


      





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - не се мъчи ,да ме впечатлиш ,гогооо анонимний ..
28.02.2015 20:38
НУЛА шанс имаш 00 00
цитирай
2. mara886 - Патологичен Лъжец си, Гога ,ама аз съм .....
01.03.2015 08:19
Луда ,че те “наблюдавам“ още. Прав си за едно,
Скука ми е , ама то на мен винаги ми е скука !!! от 55 г насам..
Нищо не знаеш/ манипулираш, тук 2/3 ма пенционери, да те четат ......


Ето го ,моето Ай пи ,ОтворкО,
Е, и за Къф Хуй ти е ???

Неделя, 01.03.2015, 09:02
Добре дошли Гост
Какъв е моят IP адрес

Твоят IP адрес е 87.182.217. ХХХ

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mara886
Категория: Хоби
Прочетен: 88356
Постинги: 51
Коментари: 99
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930