Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2015 14:20 - Късно е либе за китка ..наАка съ публично...
Автор: mara886 Категория: Хоби   
Прочетен: 1453 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 10.05.2015 10:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
              2. pvdaskalov - ДРАГИ ЖОРО,  13:25 поздравявам те за разказчето и ще се радвам, ако това не е само литературен опит, а стане при теб традиция.
Извинявай, че тук, след това пролетно настроение, което създаваш у читателя, ще превключа, за да ти обясня нещо, което мога и на лични или на по баничка, но искам моето обяснение да бъде прочетено и от други колеги и приятели, които ни познават, а понякога търпят и негативи заради това познанство. 
Тук, в Блог.бг, има една триглава змия (Поне аз толкова нейни НИК-а зная), която не зачита ни живи, ни умрели. След като се подигра с твоето съчувствие към прегазеното момченце в Панагюрище, дойде и моят ред. Аз чистосърдечно споделих в постинг за това, че много често сме длъжници на покойните си роднини и приятели заради волни или неволни наши грешки и недоразумения, а една от главите (mara886) ехидно се подигра и с моите най-чисти човешки чувства. Нещо повече – върна лентата назад с 2 години, когато разбра, че сме приятели, и оттогава до ден-днешен не престава да ми внушава „какво представляваш”. Мазнеше се като медуза да изкопчи информация за теб, от което разбрах, че тя, въпреки волята ти, се опива да те приласкае и експлоатира. За да ме предразположи или, защото се мисли за много красива, правеше намеци и към мен, заливайки ме с комплименти и полуголи снимки. За да се отървем и двамата, а и за да й видя акъла, предложих й два мои литературни героя, които обявих за свои синове. От тях тя избра с цялото си нахалство по-малкия, този, на когото можеше да бъде дори майка. Пазя цялата кореспонденция, както и доказателства, че тя първа се свърза с мен, за да злослови и търси начини да ни раздели, конфронтира и не те защитавам. Това е. Никога не бих изнесъл тази информация, ако тя не се държи като луда за връзване и разстройва не само мен, но и ред почтени мои/наши приятели. Няма да ги изброявам, защото тя това чака – да всява раздори, да изопачава българския език, да не се съобразява с това, че в блога има и наши роднини, да презира нашия стоицизъм, останали в Родината, т.е., че няма нашата орис...
Извинявай, Жоро. Аз съм на 70 и кусур години. Нека от тях да признаем 50 като зряла възраст. Е, не съм срещал по-гадно чудовище, което няма абсолютно никакво право на такова поведение, с което да накърнява моята чест и заслуги към българското общество. Да, щом има място за коментари и мнения, то би трябвало те да бъдат или професионално направени, или с приличен тон. Не подбирам думите към нея, защото моите опити да бъда любезен, за да престане с гаврите, са напълно безуспешни. Твоят приятел Пиер се провали, излъга се, че в това същество има разум и човещина.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mara886 - такъв подлизурко страхлив ...
24.04.2015 14:23
само в чат може да вирее ..естествено ....
И продължава ,да се опитва ,да си извади
Главата от Г.за ......

пс Бай Петраки ,Гогата е тъй закъсал ,горкия ,
че само ти моеш да си го траеш ,камо ли некоя мома !
Ни пари ,ни къща ,ни кола .. ни Глава наред...
да не споменавам чурката ;)))
Само ...една ПЪрва ..му е Радостта .......

цитирай
2. marmalady - нищо лично....само факти ..
24.04.2015 14:49
3. mara886 - Рустамич, тук ми хареса ...
14:30
криво ,да седим ..право ,да говорим....

МНогоо семпъл автор си ,бай ДаскоХлопоф,
ако подценяващ интелигентната Публика сред блог/а .
“Литературни герои “ ,как го измисли ,бе дърт Еквилибрист?
кандидат за Опело си , срамота ...
Йезуитски Номера на ....нас !!
цитирай
3. bryunetsnakovalnia10 - Ти си наред, Юлия. Не ти стиска, нали?!
24.04.2015 15:22
http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/04/24/kreativnost-kuche-gylybica-i-oshte-neshto.1356315#last_comment
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mara886
Категория: Хоби
Прочетен: 88339
Постинги: 51
Коментари: 99
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930