Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2015 10:00 - Умирате ли от Скука / без мен / ,любими мои ;)))
Автор: mara886 Категория: Хоби   
Прочетен: 1143 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.05.2015 10:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        НА ИЗТОЧНИЯ ФРОНТ „НИЩОО НОВО.ОТНОВО КЛИШЕТА ,КЛАСИКА В  ЖАНРА !
        ТУК СЛЕДВА  ПАК  МОНОЛОГ на ГОГО / ГОГО МОНОЛОГО ;)))
        СОРИ
 „МОРАЛНАТА  УПРАВА МИ ИЗТРИ  ЗАБАВНИЯ ПОСТ  оТ ВЧЕРА „
        КОЙТО ГОГО ИДИОТО БЕ НАПОМПИЛ  С 6 500  ПРОЧИТА !!!!!
       СЛЕД ЧАС ТОЙ  ГО СВАЛИ „И НАПИСА ДОКЛАДНА КЛЕВЕТА  дО ИНВЕСТОРА !!!
       Е ,И АКО ТОВА НЕ Е ЛУД „ КОМПЛЕКСИРАН СЕЛСКИ ЧАЛГАР?
       СЛУШАЙ , ЛУД „САМОТЕН И  ОТЧАЯН  ЗОМБИ ,с ЕГО НА СЕЛСКИ БЕК ,
       ЗАЩО МЕ ТЪРСИШ ОЩЕ ,  ЧЕ   И АДРЕС ИСКАШ , ДА ТИ ДАВАМ  ??
      ДВА ЛЕВА СТРУВАШ ЗА МЕН / ТУЙ ТО/ ..И  БЛОГОВА ЗАБАВА БЕЗ ПАРИ....
      С  ТВОИТЕ  АБСОЛЮТНО ПРОТИВОРЕЧИВИ РЕАКЦИИ,И  МИСЛИ...
      НА БОЛЕН МОЗЪК ,И  БОЛНА  БАБА , НА 80 г. ..НЯМА ДА ..
      ДА ТИ ОБЪРНЕ  ЧАС ВНИМАНИЕ   „КЛЕТНИКО !
      АЙДЕ  , ДА  НЕ РАЗДАВАМ ПАК ДИАГНОЗИ ;))

   С какво постинга най-отгоре заслужи да е на това място?!

Въпросът ми е:
Как реализира тези 6000 прочита?!
Въпросът ми е:
Кой побутна брояча?!
Въпросът ми е:
Това ли е "лицето" на блог-а в тоя момент?!
Въпросът ми е:
Това ли искат Собствениците?!
( Не ние, Потребителите - нас вълци ни яли, нали така, Ͻ :))

И не на последно място въпросът ми е:
ДОКОГА СТОПАНИТЕ НА БЛОГ.БГ ЩЕ ОСТАВЯТ ЕДНА ДЕРИБЕЙКА ДА СИ ВЕЕ БАЙРЯКА, РЪСИ ОБИДИ ПО ВСЕКИГО И СЕ ГАВРИ С РОДНИЯ НИ ЕЗИК ЧРЕЗ НИСКАТА СИ ОБРАЗОВАТЕЛНА КУЛТУРА?!
/прости ми Господи - тя "говори и пише на три езика, без българския"/

Кого питам ли?!

Питам Вас, Г-да от "Инвестор".

Питам:
Толкова ли не можете да ограничите IP 87.182.219.xxx?!

Откъде ти имам IP-то ли, Юлия?! - Ти сама ми го даде, но това ти няма как да го знаеш, защото НЛП е твоята силна страна и НПИ си го измислила ти, не аз.

Ще питам още, споко!
Питанията тепърва започват!

Просто скъпи съблогъри... НАБЛЮДАВАЙТЕ ТЕЛЕВИЗОРА.   

      пс . СЛЕДВАТ 661 НОВИ СЕРИИ ОТ  СЕРИАЛА  “  ПАНАГЮРСКИ ЛИСТОПАД “
             В ГЛАВНАТА РОЛЯ - ГО ГО КЛОУНА И ПАПАГАЛА
             НА ТОЗИ ...ЗЛОЩАСТЕН САЙТ
             ПОДДЪРЖАЩА РОЛЯ  ,ИГРАЕ  БАЙ ПИ ЕР ФРЕНСКИ
                bruynetsnakovalnia10.....
        
          



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mara886
Категория: Хоби
Прочетен: 88410
Постинги: 51
Коментари: 99
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930