Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2015 13:18 - Апостроф!!!
Автор: mara886 Категория: Хоби   
Прочетен: 3056 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 29.05.2015 13:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 1) Писмото на Яна Добрева е писано 2000-та година. Тя междувременно се е върнала в България, още няколко месеца след заминаването си в Канада, т.е. 2000-2001 си е била обратно тук. Отдавна се е развела с мъжа си. Синът й вероятно е вече студент, ако не и завършил.

2) По-притеснителното е, че никой не може да разпознае, че това писмо е писано преди 13 години, което доста ясно показва как горе-долу всичко наоколо ни си е пак същото.

     image


    
Eдно по-актуално интервю на Яна Добрева
http://www.temanews.com/index.php?p=ema&iid=58&aid=1536

Преди седем години съпругът ти беше пребит, виновниците останаха ненаказани, а ти взе решение да емигрираш в Канада и изброи причините в открито писмо, което дълго се разискваше в интернет. Защо избра да се върнеш?

- Ох, това писмо не спира да ме преследва! С него станах по-известна, отколкото с всичките ми пиеси. Понякога се проклинам, че го написах, искам да забравя онзи период... Заминахме през есента на 2000-а, лятото на 2001-а се прибрах. Съпругът ми остана по-дълго, но пак се върна. Разведохме се. За себе си много бързо разбрах, че там няма да мога да пиша. Щях да съм добре материално, но какво от това! Години след завръщането ми сънувах спокойствието и усмихнатите хора от Торонто. Но помнех, че не съм видяла щастлив емигрант. Може би трябваше да издържа заради сина ми, не знам... Сигурно ще напиша един ден роман, защото искам да осмисля всичко това. Знам какво ще е първото изречение: „Моята история се състои от неща, които никога не можеха да ми се случат." Надявам се, че съм загърбила черния период от живота си, сега много бавно и несигурно все още стъпвам на краката си. Тренирам позитивно мислене, опитвам се да преструктурирам живота си. Не ми се иска да си припомням как, когато се върнах, стоях две години без работа, без мъж, без жилище и се опитвах да започна всичко от нулата. Все едно паднах от 15-ия етаж докъм 10-ия и трябваше бавно да се катеря обратно нагоре. Вече си давам сметка, че беше пътуване, което продължава и от което човек пораства. Сега се харесвам повече, отколкото преди 10 години. Разбрах някои важни неща за хората, написах най-хубавите си пиеси. Мога да опиша кризата така - ако допреди нея стоях на брега на реката, после ми се наложи да се бухна в дълбокото, да усетя колко е бурно и студено там.

 

Изплува ли?

Яна Добрева: Скочих в дълбокото
Ирина Вагалинска
 

От криза се излиза с тренировки по позитивно мислене, резюмира опита си писателката. Неподходящите мъже отказала лесно, още є e трудно с шоколада и цигарите.




Гласувай:
6



1. saankii - не си в час ,гошооо..
29.05.2015 14:03
Не мога ,да разбера ,как така Ти “Легендата„ на ИТ ,който има 26 г.
прекарани интензивно/ разб. по 20 ч.дневно в НЕТА ,ни предлагаш
тук Пост,който е върху събития от преди 15 г !!
Ти ,наред ли си, или смяташ тук Публиката за абсолютно нефелна ?
защо ли ти пиша още....
Сядай учи Инглиш ,макар ,че 3 г.ще разнасяш пици с моторетка..
И успех ! ти си инато бг. магаре / хиихи/

пс Ето нещо по актуално ,колега...

Яна Добрева: Скочих в дълбокото
интервю на Ирина Вагалинска

актуално интервю на Яна Добрева
http://www.temanews.com/index.php?p=ema&iid=58&aid=1536
цитирай
2. mara886 - ВСички комплексари си мечтаят за ...долари ...хъххъхъ
29.05.2015 17:21
Само ,че това не променя статуквото..гога....
достатъчно долари съм изгубила, за да ти го кажа...
цитирай
3. bryunetsnakovalnia10 - Ето това е разликата - "достатъчно долари" СИ "изгубила".
30.05.2015 11:28
mara886 написа:
ВСички комплексари си мечтаят за ...долари ...хъххъхъ
Само ,че това не променя статуквото..гога....
достатъчно долари съм изгубила, за да ти го кажа...

Ако ме разбираш...
цитирай
4. saankii - master gogo , къде е разликата ,бе мен ? М/у теб и мен ,или м/у долара и...Ойрото..;))
30.05.2015 21:14
за пореден път го отбелязвам ...
Ти не можеш ,да водиш диалог ,а само ...монолог...
както искаш, така ме разбирай ,не е обида. това е според моя “акъл“ и опит ..
имаш 5/6 самоЛичности /инкарнации/ които се опитваш да “менажираш“...
Не е лесно ,напротив, затова никой не те иска ,и разбира......
Защото ти липсва силен и здрав АЗ, за да ги консолидира
/ инкарнациите /, имам предвид..
айде със здраве ..повече секс и по малко ...чат ..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mara886
Категория: Хоби
Прочетен: 88405
Постинги: 51
Коментари: 99
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930